Försäkringskassans logotyp
Logga in
Tänk på att...

Din webbläsare är av en äldre modell. Det innebär att du kanske inte kan använda alla funktioner på webbplatsen. Vi rekommenderar att du uppdaterar till en nyare version.

Personligt webbmöte

Personligt webbmöte gör det möjligt för dig att få personlig hjälp när du är inne på Mina sidor eller om du har problem att logga in på Mina sidor. Du kopplas ihop med en handläggare från ett av våra kundcenter som hjälper dig direkt.

Hur fungerar det?

  • Erbjudande om personligt webbmöte kommer upp automatiskt på de sidor där tjänsten finns tillgänglig via en banner.
  • Om du tackar ja till erbjudandet kopplas en skärmspegling upp så att du och handläggaren delar vy (det är bara Försäkringskassans webbplats ni kan se tillsammans).
  • Därefter kan du chatta med handläggaren som kan visa hur du ska fylla i uppgifterna i tjänsten.

Öppettider

Personligt webbmöte öppnar samma tid som vårt kundcenter och stänger en halvtimme innan kundcenter stängs. Är många inne på sidan samtidigt som dig blir du placerad i kö.

Kundcenters öppettider

Säkerhet och sekretess

Försäkringskassan sparar inte någonting av samtalet.

Senast uppdaterad